BIGMAT home of builders

Aliancia postavená na princípoch dôvery, disciplíny, korektnosti a slušnosti

BigMat Slovakia

Šesť slovenských firiem združených od roku 2009 v aliancii BigTrade sa od septembra roku 2014 rozhodlo fungovať pod záštitou medzinárodnej značky BigMat s materským zázemím vo Francúzsku. Dnes skupinu BigMat Slovakia tvorí 8 firiem. Naše fungujúce prevádzky nájdete na desiatich predajných miestach na Slovensku – vo Zvolene, v Banskej Bystrici, v Partizánskom, v Prievidzi, v Skalici, v Holiciach, v Poprade, v Nitre, v Prešove a v Martine.

Podnikateľské základy aliancie a jednotlivých členov sú postavené na princípoch dôvery, disciplíny, korektnosti a slušnosti.

 

„Našim zámerom je tieto aktivity naďalej rozvíjať smerom k vyššej kvalite. Spoločne chceme vytvárať priestor pre nové nápady a projekty do budúcnosti. Práve v spolupráci s BigMat Internacionál – Európskou sieťou stavebnín – vidíme potenciál pre inšpiráciu, nové príležitosti i nápady.“

Na tejto spolupráci výrazne získavajú spotrebitelia na všetkých úrovniach – od realizačných firiem a skupín, domácich hobby majstrov, až po koncových zákazníkov. Prínosom pre slovenský stavebný trh z našej strany má byť v prvom rade spoľahlivosť a dôveryhodnosť. Spotrebiteľom to prinesie zlepšenie poskytovania servisu a služieb, inšpiratívne predajné procesy, pestrosť a šírku sortimentu i vhodné predajné priestory. Zákazník musí byť na prvom mieste, nakupovať solídne materiály u solídnych obchodníkov a tí musia transparentne fungovať.

Dobré myšlienky nás spájajú

Spolupráca s BigMat

Predstavujeme Vám našich partnerov

Hlavní partneri

Kariéra v spoločnoti BigMat

Kariéra v BigMat

 

Prečo sme sa stali členmi aliancie BigMat Slovakia

Zdenko Francisty

DREVOSTAV Zvolen a Banská Bystrica

“Aliancia mi prináša viac pokoja a istoty v podnikaní, bohatšie skúsenosti a inšpirácie v rozvoji a napredovaní.”

Zdenko Francisty

František Androvič

Stavebniny Skalica

“Počas svojho dlhoročného pôsobenia v stavebninách som zažil už takmer všetko: nárast obratu, stagnáciu, aj pokles obratu spôsobený recesiou. Stať sa súčasťou aliancie BigMat bola veľká výzva. Bolo treba tvrdú prácu, strategické smerovanie a vyskytla sa možnosť refreshu identity. Aliancia prináša overené praktiky podnikov s rovnakým zameraním z okolitých štátov a možnosť dosahovať lepšie ekonomické výsledky.”

František Androvič

bigmat_remot

REMOT Poprad

“Svoju budúcnosť staviame na kvalite vzťahov s našimi zákazníkmi. V regióne chceme aj naďalej zostať sami sebou ale zároveň chceme využívať silné značky, aby sme mali u dodávateľov a aj u našich zákazníkov pevné postavenie a jasnú pozíciu. Cieľom spolupráce pod hlavičkou BIGMAT je skoordinovať obchodnú politiku a reagovať na zmeny v nákupnom správaní sa našich zákazníkov.”

Jaroslav Murín

bigmat_centar

CENTAR Partizánske a Prievidza

“Vždy som sa snažil a aj inicioval spolok postavený na hodnotách rovnako zmýšľajúcich profesionálov. Bigmat je budúcnosť solídnosť renomé rozvoj … je to čo nás odlišuje od garážových predajcov s pochybnou obchodnou politikou a nezákonnými praktikami.”

Ladislav Centár

 

 

bigmat_eurotop

EUROTOP Holice

“Neskutočný zdroj know-how, informácií, kontaktov a skúseností. Rodinná atmosféra, súdržnosť. Sila medzinárodnej značky a finančné výhody.”

Zoltán Viola

bigmat_medop

MEDOP strechy Nitra

„Vďaka svojmu medzinárodnému pôsobeniu mi členstvo v aliancii BigMat prináša skúsenosti a hodnoty, ktoré našu firmu posúvajú ďalej. Je pre mňa oporou a hnacím motorom v podnikaní.“

Juraj Opálený

Radoslav Čarnogurský

STAVRAD Prešov

“Súčasťou skupiny BigMat som sa stal z niekoľkých dôvodov. Dokážem lepšie čeliť nástrahám na trhu so stavebnými materiálmi. Skupina ma vie podržať – Dôvera. Profesionalita práce – Poriadok. Výsledky ostatných ma nútia sa zlepšovať – Disciplína. Skúsenosti jednotlivca prenášané na celú skupinu. Hlas malého a veľkého člena majú rovnakú váhu.”

Radoslav Čarnogurský

Rastislav Ižip

BAU-DACH strešné centrum Martin

“V súčasnom svete obchodu a marketingu ako i celkového fungovania trhu je pre malé firmy veľmi ťažké a často až nemožné presadiť sa. Tieto firmy bývajú v porovnaní s veľkými podnikmi v nevýhode. Nevyváženosť konkurenčného prostredia teda nevyhnutne speje k spájaniu malých firiem a vytváranie spoločenstiev, družstiev či iných organizácií. Hlavnou výhodou členstva je zjednodušenie a zefektívnenie nákupov stavebných materiálov za účelom zvýšenia výnosov a zabezpečenia prosperity členov.”

Rastislav Ižip